info@worldmission.hu+36 302 971 953
ADATVÉDELMI NYILATKOZAT
1. Preambulum
A jelen rendelkezések tárgya a World Mission Kft. (cím: 5700 Gyula, Csabai út 18.), a www.worldmission.hu weboldal (továbbiakban a "Weboldal") adatvédelmi és - kezelési elveinek és gyakorlatának (a továbbiakban az "Adatkezelési Tájékoztató") meghatározása.
Az Adatkezelési Tájékoztató megalkotásánál figyelembe vett jogszabályi rendelkezések különösen:
A jelen Adatkezelési Tájékoztató célja, hogy a Szolgáltató online szolgáltatásainak minden területén, minden egyén számára, bármiféle (nemi, faji, vallási, stb.) megkülönböztetés nélkül biztosítva legyen, hogy alapvető jogait tiszteletben tartják személyes adatainak gépi vagy kézi feldolgozása során. Az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat a Szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismeri el.
2. Definíciók
3. A Szolgáltató Adatkezelési alapelvei
Személyes adat akkor kezelhető, ha
Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében
kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie e célnak.
Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy az adatkezelési műveleteket úgy tervezze meg és hajtsa végre, hogy az biztosítsa az érintettek magánszférájának védelmét.
A Szolgáltató gondoskodik az adatok biztonságáról, és megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a törvény, valamint mindenkori adat-és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.
A Szolgáltató kötelezi magát arra, hogy az adatokat védje a jogosulatlan hozzáférés, ellen.
A Szolgáltató informatikai rendszere védett a számítógéppel támogatott csalás, számítógépes vírusok, és betörések ellen. A Szolgáltató és számítástechnikai rendszerének üzemeltetője a biztonságról szerverszintű és alkalmazásszintű védelmi eljárásokkal gondoskodik.
4. Az érintettek jogai és érvényesítésük
Tájékoztatás, az adatok helyesbítése és törlése
Az érintett kérelmezheti a Szolgáltatónál
Az érintett kérelmére a Szolgáltató tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá - az érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.
Ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat a Szolgáltató rendelkezésére áll, a személyes adatot a Szolgáltató helyesbíti.
A személyes adatot törölni kell, ha
5. Egyéb adatvédelmi információk
Az adatkezelés célja
A Szolgáltató a személyes adatokat különösen az alábbi cél elérése miatt kezeli:
Az adatkezelés jogalapja
A Szolgáltató egyes, a Weboldal útján elérhető szolgáltatásainak igénybevételéhez a Felhasználónak regisztrációs ívet, illetve kapcsolat-felvételi űrlapot kell kitöltenie. A regisztrációs ív, továbbá a kapcsolat-felvételi űrlap kitöltése önkéntes. A regisztráció, illetve a kapcsolat-felvételi űrlap kitöltése során a Felhasználó által megadott információkat, adatokat Szolgáltató a Felhasználó által a vele létesíteni kívánt, illetve esetlegesen köztük már fennálló jogviszony céljainak elérése érdekében, illetve szabályainak figyelembevételével jogosult kezelni, illetve bármely módon felhasználni.
Az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személy, az adatok megismerésre jogosultak köre
Az adatok tárolásának időtartama
A regisztrált természetes vagy jogi személynek kifejezetten törlési kéréséig.
Jogorvoslatról való tájékoztatás
Jogainak megóvása érdekében a személyes adataival kapcsolatos panasszal a következő hatósághoz fordulhat:
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
URL http://naih.hu
Egyéb tájékoztatás
Amennyiben úgy érzi, hogy a jelen Nyilatkozatban foglaltakon túlmenően további kérdése, észrevétele merülne fel, úgy kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi e-mail címen: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
.
A regisztrációs ív, továbbá a kapcsolat-felvételi űrlap elküldésével a regisztrált felhasználó (érintett) tudomásul veszi és elfogadja a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat és hozzájárul adatai kezeléséhez.
Cím: 1025 Budapest, Verecke út 41.
Telefonszám: +3630 297 1953
E-mail cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Weblap cím: www.worldmission.hu
Ügyfélszolgálat idő: Hétfő - Péntek, 9-17 (előzetes telefonos vagy e-mail egyeztetés alapján)
Írásban a „Vásárlók könyve” dokumentumba történő bejegyzéssel vagy írásban postai úton vagy elektronikus levélként a Társaságnak vagy bármely munkatársának címezve. Ebben az esetben a panasz fogadójának fel kell vennie a panaszt a „Vásárlók könyve”-be, amelyhez mellékelni kell az írásos bejelentést.
Amennyiben lehetséges a panaszt felvevő személy az azonnali orvoslás érdekében saját hatáskörében tesz kísérletet a panasz okának kivizsgálására és elhárítására. Ha a panasz okát nem sikerül elhárítani, a panasz tényéről és körülményeiről tájékoztatni kell a cégképviselőt. A Társaság alapvető célja, hogy a panasz kivizsgálásának időtartama lehetőség szerint az ügyfél bejelentésének / panasz beérkezésének időpontjától számított 2-3 munkanapot ne haladja meg. Jogos panasz rendezését és az ügyfél tájékoztatását legfeljebb 30 napon belül le kell zárni. Az írásbeli panasz kivizsgálásának eredményéről a panasztevőt írásban kell tájékoztatni. A válaszlevélben az ügyfél által felvetett valamennyi kérdésre teljes körű választ kell adni, amennyiben az ügyfél kérelme elutasításra kerül, akkor a válasznak az indoklást is tartalmaznia kell. A panaszt és annak kivizsgálását, valamint a panaszos tájékoztatására vonatkozó információkat minden esetben iratgyűjtő alkalmazásával, a „Vásárlók könyve”-be tett bejegyzéshez egyértelműen köthető azonosítással, egységesen vezetni.
Legfőbb missziónk, hogy felnőttképzési tevékenységünkkel támogató szolgáltatást nyújtsunk a képzéseinket megrendelő szervezetek számára, szervezeti céljaik, illetve hatékony és eredményes működésük elérése érdekében.
Ezen küldetésünk tekintetében partnerünknek tekintjük a gazdasági élet, az állami és önkormányzati szektor, a civil szféra mindazon szereplőjét, aki a szervezete működésében változást szeretne elérni.
Felnőttképzési tevékenységünk kialakításakor minden esetben törekedünk a megrendelő igényei alapján testre szabott, gyakorlatorientált képzésmegvalósításra.
A megrendelő igényei, sajátosságai alapján profilozott felnőttképzési tevékenységünk éppúgy lehet a szervezet aktualitására épülő, tanácsadás jellegű kompetenciafejlesztés, ismeretátadás, mint a hatékony szervezeti munkát segítő eszközmegismertetés / tudásátadás, illetve a szervezet saját erőforrásaik tudatosítása.
Munkánkat, szolgáltató tevékenységünket meghatározó értékek az élethosszig tartó tanulás szükségességének elismerése, annak minden formájának elősegítése.
Törekedünk céllal élni a világban és mások számára is támogatni a céltudatosságot. Fontosnak tartjuk a proaktivitást, a törvények tiszteletét és betartását, a szabályozott keretek között egyént és szervezetet előre vivő közös tanulást, tudásátadást.
Hisszük, hogy szolgáltató tevékenységünknek azok a partnerei, akik szintén magukénak tartják ezeket az értékeket.
Legfőbb küldetésünk, hogy felnőttképzési tevékenységünkkel támogató szolgáltatást nyújtsunk a képzéseinket megrendelő szervezetek számára, szervezeti céljaik, illetve hatékony és eredményes működésük elérése érdekében.
Ezen küldetésünk tekintetében partnerünknek tekintjük a gazdasági élet, az állami és önkormányzati szektor, a civil szféra mindazon szereplőjét, aki a szervezete működésében változást szeretne elérni.
Felnőttképzési tevékenységünk kialakításakor minden esetben törekedünk a megrendelő igényei alapján testre szabott, gyakorlatorientált képzésmegvalósításra.
A megrendelő igényei, sajátosságai alapján profilozott felnőttképzési tevékenységünk éppúgy lehet a szervezet aktualitására épülő, tanácsadás jellegű kompetenciafejlesztés, ismeretátadás, mint a hatékony szervezeti munkát segítő eszközmegismertetés/tudásátadás, illetve a szervezet saját erőforrásaik tudatosítása.
Munkánkat, szolgáltató tevékenységünket meghatározó értékek az élethosszig tartó tanulás szükségességének elismerése, annak minden formájának elősegítése. Törekedünk céllal élni a világban és mások számára is támogatni a céltudatosságot. Fontosnak tartjuk a proaktivitást, a törvények tiszteletét és betartását, a szabályozott keretek között egyént és szervezetet előre vivő közös tanulást, tudásátadást. Hisszük, hogy szolgáltató tevékenységünknek azok a partnerei, akik szintén magukénak tartják ezeket az értékeket.
Annak érdekében, hogy felnőttképzési tevékenységünk a valóságra reflektáljon, a partneri igények megismerését minden esetben személyes konzultáció alapján, feltáró beszélgetésekkel, cégtörténeti anamnézissel végezzük.
Munkánkat olyan együttműködő partnerek bevonásával valósítjuk meg, akikhez személyes kötődés, közös projektben megélt munka és eredményes munkateljesítmény fűz. Valamennyi együttműködő partner, oktató és tréner számára fontosnak tartjuk a folyamatos képzést, önképzést, amely elengedhetetlen a piaci mozgások követése érdekében. Támogatjuk a képzési szándékot mind a belső munkatársak, mind a tevékenységünkben bevont alvállalkozók terén. Elengedhetetlennek tartjuk a szervezeten belüli folyamatos önreflexiót, önértékelést, a közvetlen munkatársak közti kommunikációt illetve a levont konzekvenciák beépítését a mindennapi munkafolyamatokba szervezeti és szakmai kérdések terén egyaránt.
Társaságunk elkötelezett a jogszabályi követelmények teljesítésében. Az általunk működtetett minőségirányítási rendszer figyelembe veszi a mindenkori jogszabályi előírásokat, követi a változásokat és ezeket alkalmazza folyamatainak működtetése, illetve tervdokumentumainak elkészítése során. Az évenkénti felülvizsgálat eredményei, tapasztalatai alapján felülvizsgáljuk minőségpolitikánkat, aktualizáljuk minőségirányítási rendszerünket, meghatározzuk minőségcéljainkat, fejlesztjük a szolgáltatások biztosításához szükséges személyi és tárgyi feltételeket, a megvalósításra szánt képzési programokat és tananyagokat.
World Mission, a Célra Vezető * Tréning * Tanácsadás
Felnőttképzési nyilvántartási szám: 00198-2013
Akkreditációs lajstromszám: AL-2953
MSZ EN ISO 9001:2009
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-73670/2014.
World Mission Kft.
1025 Budapest, Verecke 41.
Tel: +36 302 971 953
Email: info@worldmission.hu
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-73670/2014.
Adatvédelmi nyilatkozat >>>
Web fejlesztés: panograph